Kokkutulek 2012

2012. aasta juulis kohtusime Helga juures Noarootsis. Tiina Laose juhendamisel külastasime Pürksi mõisa teaduskeskust. Kahjuks Pürksi mõis oli remondis. Teaduskeskus on ehitatud endisest laudast ning täna sobib see konverentsideks, pidudeks jmt. Järgmisena külastasime Noarootsi kirikut ja pastoraati. Nagu kõik siin elus nii ka meil oli juhuslik giid kes rääkis kirikust, sellega seotud inimestest ja ajaloost. Käisime Leontiine Juliana Aru hauaplatsil.

Edasi sõitsime Saare Mõisa. Mõisa perenaine rääkis pikalt mõisa ajaloost, restaureerimisest ja tänapäevasest elust-olust. Kes soovib ööbida Pürksis, siis üks võimalus on Saare mõisas. Mõisa kõrval on Lyckholmi muuseum kus on välja pandud palju eksponaate mis olid ammu aega tagasi kasutusel igapäevaselt.

Väikese ekskursiooni Noarootsis lõpetasime Österby sadamas kus on 265m pikkune muul. Kuna ilmad on sel suvel väga külmad ja vihmased, siis ujumisest kahjuks ei tulnud midagi välja v.a kukkumised vette.

Õhtune koosviibimine oli Helga juures. Pidu kestis varajaste hommikutundideni. Väga tore oli jälle näha oma lähedasi ja koos oma kiiret elutempot pidurdada. Suur aitäh Tiinale, Helgale ja teistele abilistele vastuvõtu eest!

Nagu kokkutulekul sai mainitud, siis järgmine kokkutulek võiks olla 2015. aastal Tallinnas. Ööbimine on Heleni juures Vaidas. Vaida on Tallinnast um 30 km Tartu poole. Kui tekib mõtteid-ideid järgmise kokkutuleku osas, siis võib sellest teada anda Marikale.